czwartek, 23 grudnia 2010

***

'' - słuchaj może jeszcze zaczniesz mną rządzić gówniaro ?! - ojciec
- to może otówrz oczy i zobacz co sie w tym domu dzieje !' - ja'



No i normalka, dom=kłótnie. Tak jest od dwóch dni własnie tutaj, własnie u mnie. O sylwestrze moge juz tylko pomarzyć, haha, a te święta są w najmniej odpowiednim momencie, oczywiscie Grubas {mój brat} jest bogiem w tym domu i to, że poniża mnie, mame. Ona dalej za niego wszystko bd robić, kurwa ten frajer ma 20 lat a mama za niego jeszcze brame zamyka !
Czuję się źle, boje się tych świąt, bez prezentów, bez tej całej magicznej atmosfery, która była kiedy miałam z 6 latek, kiedy śpiewałam kolędy z dziadkiemnie w, teraz ? teraz wszyscy robią to tak na ''odwal się''. Żeby tylko było. Jestem zła, że nie potrafią zrozumieć moich uczuć, tego, że jest mi z nimi źle. Mam swoje potrzeby, chce się rozerwać czasem, chce miec fajne życie a oni ? nie doceniają tego co mają, zamknęli by mnie najchetniej w pokoju i nigdzie nie wypuszczali, ich najlepszy cytat który powtarzają przy każdej kłótni '' dam ci palca to ty bierzesz całą rękę ''. No i chuj wam w dupe, jeszcze tylko troche i wam pokaże jaka mogę być, zacznę ćpać, pić, wagarować, szmacić się, zrobie sobie bachora, no co połowa dziewczyn w moim wieku tak robi, a oni ? oni dalej nie doceniają tego co mają. 

WESOŁYCH ŚWIĄT BLOGOWICZE :> 
PRZEDE WSZYSTKIM : RODZINNYCH ! 
święta u babci, będę w poniedziałek

1 komentarz:

  1. Dzisiaj święta a ja ich w ogóle nie czuje nie wiem czemu ich nie czuje może to przez to że żyje z dnia na dzień? nie wiem. Tak! masz racje, dzisiaj nikt nie śpiewa kolęd jak już to z przymusu i nieszczerze, śpiewanie kolęd może to jakaś tradycja ale nie można kogoś na siłę ciągnąć żeby śpiewał.I tak jak pisałem najlepiej siedzieć w domu i zrobić własną atmosferę z gorącym kubkiem kakao :]

    to co? życzę ci przede wszystkim spokojnych świąt i ciepła w sercu

    OdpowiedzUsuń