czwartek, 11 listopada 2010

Nie mam w sobie emocji, nic nie czuje? może lekko złość, i troche chce mi sie płakac, ale tak po za tym to nie czuje nic, dopóki Ty mnie nie zrozumiesz, moich uczuć, nie dogadamy się. Nigdy, może nie jestem dla Ciebie ważna, nigdy nie byłam, być może zapomniałeś to co nas łączyło. Miałes po mnie duzo innych dziewczyn. Ale dla mnie to wszystko jest jakby wczoraj, nie potrafię Cię zapomnieć, mam dość wpomnien, po nocach mi się śnisz.... potem cię widzę i .... stop. Nie potrafię Cię zapomnieć. Boli mnie to jak patrzysz mi się w oczy, nic Ci nie zrobilam, to Twoja wina. Więc kurwa, powiedz mi po co do mnie piszesz, i od kiedy interesuje cie to co u mnie.

4 komentarze:

  1. Siatka siatka ! < 3
    Do mnie nie pisze od ... 3 miesięcy. Może u ciebie będzie szansa na nowo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ! Spoko jest ta piosenka twoja ;d

    Hm... Chyba nie tylko on. Kto tam rozkmini o co chodzi chłopakom...

    OdpowiedzUsuń
  3. jej , dziękuję
    wspaniała rada, staram się jak mogę życ tym co jest teraz nie przejumując się co bęzie potem , dodaję do obserwowanych
    , chyba wiem w jakiej jesteś sytuacji , ; // x3

    OdpowiedzUsuń
  4. siatkówka < 33

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń