poniedziałek, 8 listopada 2010

łzy mi płyną, dusze w sobie wszystko, a oni dalej piszą  i pieprza mi przyszłość .... - mój tekst.
Chyba w koncu zaczne nagrywać swój własny rap, bez jaj. 

Mam masę nauki, Wszystko wisi na włosku, kurwa ze wzorowej uczennicy zmieniłam się na najgorsza laską w klasie, nie chcę żeby nauczyciele mysleli o mnie źle, ja chcę się dobrze uczyć, serio. I pierdolę to, że ty pierdolisz szkołę. kumasz? wszystko powoli mnie denerwuje, dostaję szału kiedy słyszę 'matematyka' aaaaaaa ! no kurwa mać. Nie paliłam od mmmm 2 dni. Mam chore oskrzela, nie mogę. Duszę się od razu i nie mogę złapać oddechu, coś jak astma. Jutro w koncu trening, mhmm w koncu ! w niedzielę mecz. mmmmm. Jestem wkurwiona !! nie wiem czemu, nie wiem co jest przyczyną tego, ale zatrzymajcie to wszystko, bo chce wysiąść, rezygnuje. 


Kasuję wszystko
kurwa czemu to wraca,
jak syzyfowa praca,
wspomnienia znowu niszczą,
mam dopiero naście lat
ze sobą ból i strach.
Zamknęłam uczucia już dawno na kłódkę,
otwieram wódkę, po co znowu to robię?

- MOJE !


1 komentarz: