środa, 29 grudnia 2010

***

Siemka, z matką nie odzywam się kolejny dzień.. nie, nie podejdę znów pierwsza. Niech ona zrozumie.
On? miał się odezwać w środę, mieliśmy się spotkać. Nic, zero... pomijajac to że sledziłam go z jakas inna laska i ze pisałam z nia z jego gadu jako on, no i byc moze sie domyslił ? być może..
jest źle? bardzo, starzy powiedzieli, że będą nas sprawdzać na sylwestra z alkomatem. To się tak zajebie ze nie bede ich słyszeć ani czuć. Mam w dupie już ich, i bardzo wam dziękuje ! :* teraz nie mam nikogo...

MOJA ZWROTKA DO PIOSENKI '' WEŹ MNIE ZA RĘKĘ''

<słuchaj>    <--- kliknij :>

6 komentarzy:

  1. będzie doobrze .3maj się :) bardzo lubię twoje piosenki ; );d!

    OdpowiedzUsuń
  2. `kocham taka muze ;dd
    mam na ojca wyjebane tak jak on na mnie pff. xdd
    wiesz troche żal mi twojej sytuacji, dobrze, ze nalewzysz do grupy sparcia, pewnie dzieki niej trzymasz sie ;]]
    nie upijaj sie, mysle, ze lepszym pomyslem bd dobra zabawa z polsatem, tak jak ja, to wlasnie moje plany ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci tego samego, ale pewnie zdążę jeszcze to zrobić :*.
    Bo masz coś takiego jak "statystyka", w Panelu Nawigacyjnym... patrzę na "źródła ruchu sieciowego"... zwykle są tam odnośniki bloggera, czasem trafiło się wyszukiwanie w googlach... a tu niespodzianka... http://nk.pl . Raz już miałam wejście z facebooka, wtedy też zmieniłam na dawną nazwę... Grr.

    OdpowiedzUsuń
  4. `dzięki ;]]
    polsat rzadzi !!!!. ;**
    no jestem grubasem, mam brzuszek ;<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chciałabym to wiedzieć... O_o

    OdpowiedzUsuń